söndag 17 maj 2020

دیروز در باغ پارک امیریه شهریار یکدفعه شهرام آقای با دو عرب عراقی دیدم اول هیچی نگفتم چون شک داشتم که شهرام آقای چقوش باشد چون سر و صورتش را کاملا پوشانده بود.


دیروز در باغ پارک امیریه شهریار یکدفعه شهرام آقای با دو عرب عراقی دیدم اول هیچی نگفتم  چون شک داشتم که شهرام آقای چقوش باشد چون سر و صورتش را کاملا پوشانده بود.


سلام کردم و گفتم شهرام جان این کی با شما راه میره؟ شهرام آقایی چقوش در جواب گفتند این یکی از اعضای نیروهای مقاومت عراق است.
من هم گفتم کسخل کدوم مقاومت؟
شهرام گفت کسخل این عضو حشد الشعبی است اینجا حکم یک پاسدار دارند.
من هم گفتم باشد شهرام جان 
و شهرام گفت بیا اینجا تا شما را به این شخص معرفی کنم.
و من هم رفتم جلو سلام و علک کردیم دیدم که فارسی بلد اما خیلی بد فارسی حرف میزند.
گفتم امر فرمائید؟
یارو عراقی بی شرف گفت دختر خوشگل خوش تیپ برای صیغه مشناسید؟
من کمی سکوت کردم و به فارسی به شهرام آقای چقوش گفتم این هم کم داشتیم  حالا میدانم کار شما چیست شهرام آقای چقوش به فکر فردای خودت باش.
َشهرام آقای چقوش حالا به شهرام کس کش شناخته شده است که   در تهران همراه با ۳ نفر دیگربرای اعضای حشد الشعبی کسکشی میکند.
همین که با شهرام و عضو حشد الشعبی حرف میزدم یکدفعه یک خانم بدوبدو آمد و دست من را گرفت و گفت برو زیاد اینجا نباشید بهتر است یارو مسلحه زد شما را کشت چکار میکنید و من هم از شهرام خدا حافظی کردم و رفتم چند دقیقه ای ایستادم و فکر کردم که این خانم چرا چنین من را شتابان گرفت با خودش برد و بعدش سوار تاکسی شد و رفت در حقیقت خیلی مغزم را با خود مشغول کرد تا روز بعد در بازار مشغول خرید گوشت بودم یکدفعه همان خانم دیروزی را دیدم گفتم خواهر عزیزم از دیروز خیلی مغزم مشغول شده چه شد که شما من را شتابان گرفتی و با خودت بردی؟
خانم گفت پسرم این شهرام آقای فرزند افسر شاه محمدی معروف به گلنازفتنه که  مخبر اطلاعات سپاه و خود شهرام در روز اعتراضات سال گذشته در کرج با دروبینی که نیروی بسیج به ایشان داده بود از معترضین عکسبرداری میکردند و در حال شناسایی مردم بود در آن روز کاملا روی صورتش را پوشانده بودند و با یک کامیرای در جستجوی معترضین بودند  پدر این شهرام آقای رستم آقای چقوش یکی از هموافریهای افجهی رئیس پیشین بهزیستی بوده است و مشغول جاسوسی بوده برای سپاه.
و شهرام آقای چقوش در حال حاضر میگویند برای حشد الشعبی کسکشی میکند زنان و دختران را تشویق میکند تا بروند و صیغه ی حشد شعبی بشوند در تهران. هوست باشد سعی کنید از شهرام آقای چقوش دروی کنید او یکی از مخبرهای اطلاعات سپاه میباشند و در ضمن ایشان یکی از کسانی میباشند که نیروی زخیره ای بیسج در تهران هستند 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar