söndag 29 september 2019

زهره چمن آرا و مهوش سالی چگنی کوسم توپوله ۱۸ سالمه







 زهره چمن آرا و مهوش سالی چگنی کوسم توپوله ۱۸ سالمه
من اسمم عمران است اهل بابلکنار هستم صدها و هزارها بار این زهره بی همه چیز را گائیده ام از کوس و کون
من هم اسمم علی شاه کرمی است اهل خرم آباد نزدیک به 300 بار مهوش سالی چگنی گائیده ام از کوس و کون و دهان هشت بار تو کونت ننه خلخال! سر کس کلک بازی کون رو نده بر باد جای اینکه بخوای بدی بالا لنگ من بیا کسم رو بخور تا نصفه شب اگه دوست نداری من رو به تخم بابام دارم میدم بابا ... لخته لاپام کسم باد میکنه و لنگام باز اگه بهت ندم من چون کیرت اشکال داشت انگار باز گذاشتم زندان بان دم کس من باز به تو اخطار داد که تو نزدیک نشی دست نزنی به من آخه سیرابی، عقده ای، کس کش خر اگه داری و میتونی پس بکن توش چونکه من مالیدم و کسم تپل بود آره اصل حشرم من از نسل هولم! خطرناکم نیا سمت بدنم ________عفت_______ حالا مسته و کس خل و حیرونه کیر در لنگ عمه ی داغونت میگی دوستم داری پس کیر خر تو فرق سرت، توی کس کش پدر یادت میاد میگفتی دوستت دارم دستام رو توی دستات میگذارم ای کس ننت کیر تو قبرت برج میلاد توی کون جدت پسره ی احمق عنتر ان دماغ از مادر نزاییده در جهان بخواد من رو دور بزنه و مفتی بکنه اونکه جنده ست مفت میده آبجی توئه شنیدم مادرت تو اوین گیره چونکه دزدی کرده ننت دزد کیره بیا پارتیت بشم میخوای درش بیاری؟ واست دیلدو میخرم بری درش بگذاری


این پرستوی اطلاعاتی مقیم شهر کلن است که از راه کلاپ هاوس اطلاعاتی مربوط به مخالفین را به ماموران وزارت اطلاعات میدهد و برای نمونه ویب سایتهای مخالفین عکس میگیرد و برای ماموران وزارت اطلاعات میفرستند از راه همدستانش و مزدوران دیگر رژیم در آلمان آدرس مخالفین و مدیر وب سایتهای  مخالفین را پیدا میکند و سپسبه ماموران وزارت اطلاعات میدهد . بر اساس یک اطلاعات بدست آمده  این مامور با ماموران دیگر رژیم دست به سرقت نامه های شخصی مخالفین زده و سپس این اطلاعات شخصی را به ایران ارسال میکند از راه های مختلف مثل واتس آپ ایمو تلگرام و اینستاگرام فیسبوک  و کلاپ هاوس

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar