tisdag 10 december 2019

من مال افغانستان هستم در خانه سعید آقایی بین4 الی 6 ماه زندگی نموده ام من و 4 نفر دیگر در خانه ایشان بودیم ماهانه نفری 100 یورو پرداخت میکردیم و کس هم مجانی بود که میکردیم زهره خانم کیر میخورند مثل اروپایی



من مال افغانستان هستم در خانه سعید آقایی بین4 الی 6 ماه زندگی نموده ام من و 4 نفر دیگر در خانه ایشان بودیم ماهانه نفری 100 یورو پرداخت . میکردیم و کس هم مجانی بود که میکردیم زهره خانم کیر میخورند مثل اروپایی شبی زهره خانم آمد پیش ما گفت نوبتی بکنین و ما نوبتی شروع کردیم به سکس با زهره سعید پرسید زهره خانم کجای زهره هنوز زیر ما بود گفت تو حموم هستم خودم میشورم الان میام عزیزم سعید گفت باشد سری هم به اتاق آیریک بزنید به بین چکار میکنند خواب است یا بیدار.
یعنی ما 6 نفر ماهی 600 یورو به سعید آقایی جقوش میدادیم برای اینکه ما هنوز اقامت آلمان نداشتیم و شدیدا نیاز به جای داشتیم برای خوابیدن.تعددی از ما در زمانیکه در شهر کولبه زندگی نموده بودند پیش سعید میخوابیدن و ماهیانه پول میدادن بهش
چیزهای که برای ما خیلی جدید بود و ناگوار بود این بود که زهره خانم بعد از اینکه با ما سکس میکردند میرفتند با کودکشان نیز سکس میکردند  ما میشنیدیم که بچه اشان میگفت آی کیرم. در اصل من و علی و امیر و حسین و شاهین و دوستان دیگر که یک اتاق از سعید آقایی گرایه کرده بودیم تنها  اتاق را کرایه نکرده بودیم بلکه کس خانمش زهره نام داشت کرایه کرده بودیم هر شب سکس هر شب بکن بکن و بخواب راحت حموم بکن کس هم بکن چی کم داشتی ها

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar