torsdag 26 december 2019

من مهرداد هستم یکی از قاچاقچیان سعید آقایی چقوش بودم آنچه امروز میخواهم بیان کنم این است که سعید آقایی مدیون خانم سابقش است




من مهرداد هستم  یکی از قاچاقچیان سعید آقایی چقوش بودم آنچه امروز میخواهم بیان کنم این است که سعید آقایی مدیون خانم سابقش است.
 به من خبر رسیده است که این کورنابینا با همکاری دیپلماتهای ایرانی در آلمان توانسته است مادر را از دیدن کودکش محروم
کند .
من شاهد بودم و حاضرم شاهدی بدم که اگر زهرا خانم نبود سعید آقایی هرگز نمیتوانست به آلمان برسد.
 و اما آنچه برای من جای بسیار تعجب آور است این است که سعید آقایی بر روی وجدان خویش پاگذاشته است و گذشته را فراموش کرده است.
 من خودم میخواستم در یونان زمانیکه زهرا خانم را زد بزنمش اما زهرا خانم التماس کرد که ما هم بخشیدیمش .
 شنیده ام با همکاری اداره ای جوانان و بعضی از ترکهای مقیم آلمان و باز با همکاری سرکنسولگری ایران در فرانکفورت بچه را از مادرش گرفته اند..
و مادرش که 9 ماه و 9 روز این کودک  در شکمش بوده است و این کودک و مرد کور از فرسنکها راه  را نجات داده است تا به اروپا برسند حالا باید این جانور را شناخت که ادعای مردانگی میکرد نامردی بیش نیست و باید تف کرد تو صورتش  وچون فردی بسیار کثیف و  نامرد است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar