söndag 27 juni 2021

بسمه تعالی خدمت دست اندرکاران محترم کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر فرانکفورت. سعید آقای چقوش متولد ١٢ اسفند ١٣٥٥ با شماره شناسنامه و١٩٩٤٩ صادره از تهران.

 







بسمه تعالی 
خدمت دست اندرکاران محترم کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر فرانکفورت.
  سعید آقای چقوش متولد ١٢ اسفند ١٣٥٥ با شماره شناسنامه  و١٩٩٤٩ صادره از تهران.
 در حال حاضر مقیم آلمان صد در صد پیرو قوانین محترم جمهوری اسلامی هستم.

اینجانب  سعید آقای چقوش فرزند رستم و خانمم زهره چمن آرا از خانواده ی شهدای جنگ تحمیلی هستند. و خودم حاضرم در دفاع از جمهوری اسلامی خون خود را فدای وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکنم.
همان طور که خودتان آگاه هستید و مسئولین کنسولگری جمهوری اسلامی انجمن صباه به من معرفی کردند خیلی ممنونم چند باری تلفنی با آقای بهشتی پور تماس گرفتم و قرار کملاقات گذاشتم همینکه شنیدم که برادر ایشان آقای دکتر حسن بهشتی پور عضو اطلاعات سپاه هستند خیلی خوشحال شدم. 
 و برادران هسمرم زهره خانم  در بسیج و سپاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت میکنند.
 برادرم شهرام  آقای چقوش کادر زخیره نیروی مقاومت بسیج در تهران هستند و در حال حاضر برادرم با نیروی مقاومت عراق در کرج کار میکنند. 
چند ماهی است که با منافقین در گیر هستیم و برای این کار که بتوانیم با عناصر شرور منافقین  دست به پنجه بشویم نیاز به کمک مالی داریم.
خودتان آگاه هستید که اینجا با پول میتوان همه چیز را کرد  در یک دیدار با آقای دانیال (اسد الله اسدی ) همراه خانم سالی چگنی که به خانه ما در شهر کولبه آمده بودند خیلی چیزها و تکنیکهای جدید  برای مقابله با منافقین و نحوی عکسبرداری و فیلمبرداری به خانمم آموزش دادند.
خانم مهوش سالی چگنی قول داده است با دادن رشوه به کارمندان اداره جوانان یک تودهنی بزرگی تو دهن منافقین و جاسوسان موصاد و تودهنی بزرگی به خانم سابقم که به تازگی هم دینش را عوض کرده اند و هم  رفته   هوادار  گروه تروریستی منافقین(مجاهدین خلق) شده اند.
برای مقابله با این ارازل و اوباش منافقین در آلمان من نیاز به 35 تا 40 هزار یورو دارم تا هم بتوانم دهن قاضی را به بندم و هم که خانم طاهری مترجم کارشناس نیز قبول کرده و خیلی کارهای خوبی به نفع ما انجام داده است. 
ما در ماه ٢٨ اردیبشهت ١٣٩٣  یک شکایت نامه علیه خانم سابقم و دوست پسرش به اداره کل بهزیستی شهریار ارسال کردیم و در خصوص اون مرد بهزیستی  تنها نوشته عضو منافقین و اما در مورد خانم سابقم نیز گزارشهای که اداره محترم بهزیستی داده بود که خواهرش چون با برادرم ازدواج کرده است آن را امضا زده و اینجا توسط آقای متین مترجمین ترجمه و تحویل کارشناس از را خانم طاهری داده شده است.
و در ضمن خانم طاهری گفته است برای اینکه بتوانیم آنچه علیه ما شده است بر خود آنها برگردانیم نیاز به میان 5 الی 6 هزار یورو است.
خانم طاهری از خودمان است و ایشان ترک هستند و یک ترک هیچگاه برادر خود را نمیفروشد و من به خانم طاهری که در ماه مارس ٢٠١٣ بە خانە ی ما ‌آمدند و این چندین همین باری است که خانم طاهری به خانه ما می آیند و خودمان نیز با کمک و همکاری خانم آمان و آقای پیتر به دیدار کارشناس رفتیم  همه چیز دارد به نفع ما تمام میشود اگر پول در دت داشته باشیم و اگر پول نتوانیم پیدا کنیم دوباره شکست میخوریم.
آقای متین باراکی به من کمک می کند و همه چیز را که همسر سابق من می گوید اشتباه ترجمه می کند و به روش غلط ترجمه می کند ، ما در دادگاه خانواده در ماربورگ دادرسی داریم
در 18 سپتامبر 2014
پدرم و مادرم اینجا هستند که آنها به عنوان یک بازدید از آلمان آمده اند و آنها اکنون با من زندگی می کنند.
انشا الله جمهوری اسلامی همیشه پرچمش بر افراشته و سرفراز است. 
با تشکر فراوان سعید آقای چقوش 
شهر کولبه آلمان
 ١٢خرداد ١٣٩٣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar