söndag 2 maj 2021

با سلام من عزیز احمدی هستم مقیم تهران مدتی معلم سعید آقای چقوش بوده ام این آقا دارد دروغ میگوید گویا در مدرسه بوده اند ایشان در بهزیستی زیر نظر بهزیستی بودند از ۸ سالگی تا رسیدن به سن ۲۸ سالگی در نزد کودکان بی سرپرست و در جمع نابینایان در بهزیستی شهر شهریار بودند ایشان دارای مشکلات روانی بودند و پدر و مادرش از دستش خسته شده بودند که تحویل بهزیستی دادند. یادم هست آقای امیری بهش تجاوز کرده بود و بنده از دست امیری شکایت کردم که در نهایت من را از کارم اخراج کردند چون آقای امیری در سپاه بخصوص اطلاعات سپاه کار میکردند. اگر نیاز باشد من میتواند شماره پرونده تجاوز جنسی به سعید آقای چقوش توسط امیری در آن زمان کیفرخواست دادستانی برای آقای امیری میفرستم

 




با سلام من عزیز احمدی هستم مقیم تهران مدتی معلم سعید آقای چقوش  بوده ام این آقا دارد دروغ میگوید گویا در مدرسه بوده اند ایشان  در  بهزیستی زیر نظر بهزیستی بودند از ۸ سالگی تا رسیدن به سن ۲۸ سالگی در نزد کودکان بی سرپرست و در جمع نابینایان در بهزیستی شهر شهریار بودند  ایشان دارای مشکلات روانی بودند و پدر و مادرش از دستش خسته شده بودند که تحویل بهزیستی دادند. یادم هست آقای امیری بهش تجاوز کرده بود و بنده از دست امیری شکایت کردم که در نهایت من را  از کارم اخراج کردند چون آقای امیری در سپاه  بخصوص اطلاعات سپاه کار میکردند.

اگر نیاز باشد من میتواند شماره پرونده تجاوز جنسی به سعید آقای چقوش توسط امیری در آن زمان کیفرخواست دادستانی برای آقای امیری میفرستم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar