söndag 22 september 2019

سلام من اسمم رضا معروف به رضا شمالی قاچاقچی در کشور یونان هستم.





سلام من اسمم   رضا معروف به رضا شمالی قاچاقچی در کشور یونان هستم.
روزی گرم بود سال ۲۰۰۷ بود مهرداد به من خبر دادند که زن و مردی نابینا همراه یک کودک میتوانم روانه ی ایتالیا کنم. من هم رفتم جایکه سعید آقایی چقوش و همسرش آنجا نگهداری میشدند در زیر زمینی در شهر آتن . من رفتم به خانمش گفتم نانخور میخواهید به برید برای اروپا بگذار اینجا کارش تموم کنم این کور خوراک ماهیش کنم بکمش خلاصه خانمش دست به گریه زد و گفت ترا بخ خدا نکشیدش  این هرچی که باشد پدر فرزندم میباشد گناه دارد این پسره بی پدر نکنید.  خلاصه پول ازشان گرفتم و بردمشان برای پاترا اونجا دیدم خیلی غورغور میکند ولشان کردم و برگشتم جای اصلی خودم.بعد از عکسبرداری ولشان کردم 
اسم کامل این مرد نابینا به شرح ذیل است.

سعید آقایی چقوش متولد١٢ اسفند  ١٣٥٥،وباشمارە ی شناسنامە ١٩٩٤٩صادره از تهران میباشد  مردی غورغور کن و حرفهای گنده گنده میزد اما اگر زنش دستش نمیگرفت سگ سرپا میخوردش.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar