söndag 22 september 2019

سلام من اسمم من شورش میباشد همان کسی که از پاترا این کورنابینا همراه فرزندش و خانمش به ایتالیا روانه نمودم.





سلام من اسمم    شورش میباشد همان کسی که از پاترا این کورنابینا همراه فرزندش و خانمش به ایتالیا روانه نمودم.
خلاصه این مردی روانی دروغگو بی وجدان میباشد چندباری به خانمش که اسمش زهرا بود گفتم زهرا خانم بگذار این کور را بکشم راحت خودت را روانه ای اروپا میکنم خیلی التماس نمود و خلاصه با التماس خانمش ما از کشتن این کور منصرف شدیم لان با خبر شده ایم به مردم گفته با هواپیما مستقیم از تهران به برلین آمده اند دروغگوی و بی وجدانی تا این حد من عکس درام فیلم دارم 
اسم کامل این مرد نابینا به شرح ذیل است.

سعید آقایی چقوش متولد١٢ اسفند  ١٣٥٥،وباشمارە ی شناسنامە ١٩٩٤٩صادره از تهران میباشد  مردی غورغور کن و حرفهای گنده گنده میزد اما اگر زنش دستش نمیگرفت سگ سرپا میخوردش.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar